Petak 12.01.2018. u 19:00h predavanje “Veče majndfulnes meditacije” predavači David Viafora i Katarina Gađanski (Engleska) ULAZ SLOBODAN

Preporučite drugima ...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on PinterestShare on TumblrEmail this to someone

Nova godina, novi trenutak, novi/-a ja:

 Majndfulnes Meditacija

Svaki trenutak našeg života je nova prilika da u potpunosti dođemo u ovaj sadašnji trenutak gde možemo da dotaknemo lepotu života i da zaista budemo prisutni za sebe i svoje voljene.

Reč Majndfulnes (Mindfulness) znači biti u potpunosti prisutan, um i telo ujedinjeni. To je svesnost koja nam pomaže da znamo šta se dogadja u sadasnjem trenutku. Upražnjavajući majndfulnes, zastajete, postajete svesni svog disanja, opušteni u svom telu – i budite u sebi radost što ste živi ili saosećajno zaceljujete sopstvenu patnju.  

Ovo učenje potiče iz tradicije Zen učitelja Tič Nat Hana i prikladno je za ljude svih vera i ubeđenja.  Tič Nat Han je budistički monah iz Vijetnama, globalni duhovni učitelj, pesnik i aktivista za mir. Svetski poznat po svojim snažnim učenjima i pisanim delima o majndfulnes praksi i miru, sa preko 100 objavljenih naslova.

Suština njegovog učenja je da kroz majndfulnes možemo da naučimo da živimo srećno u sadašnjem trenutku – i to je pravi način da se razvije mir u sebi, i u svetu.

Ovo predavanje će vas upoznati sa sa osnovnom teorijom i praksom tradicionalne majndfulnes meditacije i objasniti kako možete da koristite majndfulnes u svakodnevnom životu. Predavanje će obuhvatiti kratke vođene meditacije, grupne diskusije i praktične vežbe. Na predavanju će biti predstavljena dvodnevna radionica koja će se održati u subotu i nedelju 13. i 14.01.2018. na kojoj ćete naučiti praksu majndfulnes meditacije koja vam može pomoći da smanjite stres, opustite um i telo, i vodite mirniji i srećniji život.

Neki od pozitivnih efekata pohađanja majndfulnes radionice: 

  • Povećani unutrašnji mir i opuštenost
  • Povećana sposobnost prihvatanja i balansiranja emocija kao što su anksioznost, bes, nervoza i tuga
  • Saosećajnije reagovanje prema sebi i drugima
  • Poboljšan kvalitet sna
  • Veći užitak života

Predavanje će se održati na engleskom jeziku uz obezbeđen prevod na srpski jezik.

Instruktori: 

David Viafora je učitelj majndfulnes meditacije iz Kalifornije, koji vec 15 godina praktikuje majndfulnes i sa velikom ljubavlju prenosi svoje znanje kroz rad sa decom i mladima. Zamonašio se 2005. godine i proveo je nekoliko godina upražnjavajući majndfulnes u Plum Village Zen manastiru u Francuskoj i Deer Park manastiru u Kaliforniji – pre nego što se vratio svetovnom životu. Od tada, integrisao je majndfulnes u socijalni rad, istraživanje i izgradnju majndfulnes zajednica. Ove godine, Dejvid putuje po celom svetu i istražuje i piše o stvaranju i razvoju lokalnih majndfulnes zajednica. Nedavno, on i njegova supruga su pomogli izgradnju majndfulnes zajednice volontera u Atini koji rade na trenutnoj krizi migranata u Grčkoj. Za više infomacija o njihovom istraživanju lokalnih zajednica, posetite njihov blog i internet stranicu Sanghabuild.org

Katarina Gađanski je terapeutkinja psihosinteze i transpersonalne psihoterapije koja se školovala, živi i radi u Londonu od 1994. Osim svoje kliničke prakse, Katarina takođe održava radionice i grupe za psihoterapiju, meditacije i lični razvoj, kao i radionice  meditacije kroz terapeutski ples i pokret. Osivač je terapeutske meditacije kroz ples i pokret 4 elemenata DMTM (Four Elements Dance and Movement Therapeutic Method) http://four-elements-dmtm.com/

Katarina već 20 godina praktikuje različite oblike meditacije, a majndfulnes meditaciju od 2007. godine. Posebno ju je zanimalo kako bi mogla da uvede terapeutske elemente meditacije u psihoterapeutski rad te je počela da primenjuje majndfulnes meditaciju u radu sa svojim klijentima koji su patili od anksioznosti i depresije, što je mnogima pomoglo u velikoj meri.

Preporučite drugima ...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on PinterestShare on TumblrEmail this to someone