Pincha mayurasana – Poza paun

Preporučite drugima ...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on PinterestShare on TumblrEmail this to someone

Pincha mayurasana – Poza paun
(pincha na sanskritu = pero, mayura na sanskritu = paun)

Pincha mayurasana podseća na pero pauna i po tome je dobila ime. Zadržavanje u ovoj asani je od 10-15 sekundi.
Pincha mayurasana
Anatomski fokus: mozak, hipofiza, ruke, ramena, noge, kičma, pluća
Terapeutske aplikacije: stres
Dobrobiti: jača ramena, ruke i leđa; isteže ramena, vrat, grudni koš i stomak; jača osećaj balansa; smiruje um i pomaže kod stresa i blage depresije
Kontraindikacije: povreda leđa, ramena i vrata; glavobolja; srčane tegobe; visoki krvni pritisak; menstruacija
Napomena: najveći problem u izvođenju ove asane predstavljaju laktovi tj. podlaktice položene na podu koje se razmiču i time se poremećuje ravnoteža, a taj problem možete rešiti s kaišem oko nadlaktica; početnicima se preporučuje izvođenje ove asane uz zid tako da podignute noge mogu da se naslone tj. oslone na zid pa da se postepeno odmiču noge od zida i time uvežbava ravnoteža
Greške prilikom izvodjenja asane: razmicanje podlaktica i laktova (pravilnan položaj je da su paralelni)

 


Preporučite drugima ...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on PinterestShare on TumblrEmail this to someone

Leave a Reply