Marina Majinski

Preporučite drugima ...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on PinterestShare on TumblrEmail this to someone
Ashtanga yoga utorkom i četvrtkom
Letnji raspored 18:30-20:00h
instruktor Marina Majinski
Informacije i  prijave na tel. 063-568605
 Marina Majinski je rođena 1987.godine u Beogradu. Od malih nogu je bila aktivna i okrenuta sportu. Bavila se ritmičkom gimnastikom, a posle tenisom. Tokom studiranja na Ekonomskom fakultetu je zapostavila svoju ljubav prema pokretu i fizičkoj aktivnosti, a više bila okrenuta edukaciji. Nakon više godina rada u struci i zdravstvenih problema, od 2013.godine počinje da se bavi jogom. Prve dve godine je vežbala Hatha jogu, da bi 2015.godine krenula sa samostalnom praksom Ashtanga joge. Te iste godine počinje da odlazi u Beograd, jednom nedeljno, da uči Ashtanga jogu kod Ranka Stoiljkovića, autorizovanog učitelja II nivoa. Ashtangu je učila još na seminarima Laruge Glaser, Kino Macgregor, Gabriel Severinia. Završila je kurs za joga instruktore u Vidya joga školi Dragana Lončara. Kao i stručno osposobljavanje u oblasti sporta na DIF-u.
Za Marinu je joga put ka zdravijem telu, boljem upoznavanju i razumevanju samog sebe.

Ashtanga (aštanga) joga se zasniva na vežbanju asana (joga položaji) koje su dinamično povezane vinyasom (sinhronizacija daha i pokreta).

Vežbanje nas uči ujedinjenju joga položaja (asana), tehnike disanja (ujjay pranayama), energetskih zatvaranja (bandha) i tačaka usmeravanja pogleda (drishti). Rezultat je poboljšanje cirkulacije, držanja, snage i fleksibilnosti tela, kontrola čula, umirenje uma, produbljenje samosvesti.
Namenjena je svim osobama koje su spremne da istrajnim radom pospeše psiho-fizičku stabilnost i sigurnost.

Vođeni čas je namenjen vežbačima koji ne poznaju sekvencu asana. Na vođenom času se asane objašnjavaju i demonstriraju. Dolazak tačno na vreme.

Mysore čas je za sve vežbače koji poznaju sekvencu asana Ashtanga joge. Vežbači dolaze u različita vremena u toku Mysore časa, najkasnije sat vremena pre kraja termina kako bi imali dovoljno vremena da završe sa vežbanjem do kraja termina. Na Mysore času vežbačima se pomaže u zauzimanju asana i namešta u asanama kada je to potrebno.
Preporučite drugima ...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on PinterestShare on TumblrEmail this to someone