Joga za mame i bebe

Preporučite drugima ...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on PinterestShare on TumblrEmail this to someone

Raspored:
Joga za mame i bebe od 2 do 9 meseci
četvrtak 10:30-11:30, Hipokrat sala

Joga za mame i bebe od 9 do 18 meseci
utorak 10:30-11:30, Hipokrat sala

Kontakt mob: 062-1790 156

joga bebe 1Joga za mame i bebe predstavlja idealan vid vežbanja koje objedinjuje majčine i bebine potrebe. Radi se o dinamičnim časovima postnatal joge koji pružaju priliku mamama da se brzo vrate u formu, te povrate snagu nakon porođaja, dojenja i neprospavanih noći. Fokus ovih časova je na jačanju snage i stabilnosti mišića leđa, stomaka i karlice, te na otklanjanu napetosti u ramenima i vratu koje žene često osete u periodu dojenja. Takođe, na časovima se jača duhovna, emotivna i fizička veza između mame i bebe, te mama ima priliku da nauči razne vežbe koje može kući svakodnevno praktikovati sa svojom bebom. Osim navedenih vežbi za mame, radimo vežbice i masažu za bebe kako bi mama sama mogla pratiti motorički razvoj deteta, te vežbice koje potiču varenje i regulišu obrasce spavanja kod beba.

Lepota ovih joga časova leži u činjenici da oni predstavljaju uživanje i za mamu i za bebu, i ako imate strah da će vaša beba biti plažljiva, nemirna, i da se možda neće moći uklopiti, ovi časovi su upravo za Vas razuvere, jer Vaše bebe su radoznale, nasmejane i zaigrane. Časovi su koncipirani i podređeni bebinim potrebama, tako da ste potpuno slobodni da u svakom trenutku bebu nahranite, presvučete, uspavate i utešite. Kao što je poznato, joga otklanja stres u životu pojedinca, dok joga za mame i bebe upravo nas uči da prepoznajemo i odgovaramo na bebine potrebe bez stresa, u isto vreme dok smo posvećeni sebi, te uživamo podršku drugih mama u grupi.

joga bebe 2Dobrobiti za mame:

  •  brži povratak u formu od pre trudnoće
  • povećanje snage i fleksibilnosti
  • ravnoteža tela i uma
  • smanjenje napetosti u telu, reduciranje boli u ramenom pojasu i leđima
  • smanjenje anksioznosti, stresa i postporođajne depresije
  • učenje joga prakse koju možete same izvoditi kući
  • učenje baby joga rutine i masaže koju možete redovno praktikovati sa svojom bebom kući
  • nova prijateljstva s drugim mamama
  • novim majkama joga pomaže da se lakše nose sa stresom ranog majčinstva

Dobrobiti za bebe:

  • bolji obrasci spavanja
  • stimulacija nervnog i digestivnog sistema često utiče na nestanak kolika
  • taktilna stimulacija unapređuje razvoj mozga i nervnog sistema
  • ovaj vid aktivnosti (kroz visoki stepen prisutnosti) pomaže mami i bebi da se još više povežu i da se probudi njihova komunikacija
  • povećanje bebine snalažljivosti u novim situacijama
  • beba se uči interakciji s drugima i aktivnoj igri

Šta poneti na čas?

  • ćebence za bebu
  • bebinu najdražu igračku
  • hranu za bebu
  • pelenu
  • ugodnu odeću za mamu i bebu
  • preporuka je da se beba nahrani jedan sat pre vežbanja, a mama da vežba na prazan stomak (da je prošlo bar 2 sata od poslednjeg obroka)

ana plisnic

ANA PLISNIĆ

Sertifikovana instruktorka Prenatal, Hatha/Vinyasa i Yin joge američke joga alianse
Kontakti:
mob: 062/1790 156 
mail: ana.plisnic@me.com
Facebook: Ana Plisnic Yoga Path

Preporučite drugima ...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on PinterestShare on TumblrEmail this to someone