Amila Lukić

Preporučite drugima ...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on PinterestShare on TumblrEmail this to someone

Sertifikovana instruktorka Hatha joge evropske joga alijanse

mob: 064/98-38-338

Ponedeljak i sreda: 09:00-10:30h Hatha srednji nivo18:30-20:00h Hatha napredni nivo

Utorak i četvrtak: 18:30-20:00h Hatha početni nivo

Jogu vežba i uči od 2000. godine. Do 2009. godine vežbala je i učila kod poznatog novosadskog učitelja joge prof. dr Dragana Petrovića. Zvanje i sertifikat joga instruktorke stekla je 2009. godine. Pohađala je i završila školu za joga instruktore “Vidya Yoga”(www.vidyayoga.net) u Beogradu. Školu joge “Vidya Yoga” vodi dugogodišnji učitelj joge Dragan Lončar, sertifikovani instruktor joge američke joga alijanse(Yoga alliance – www.yogaalliance.org). Šestomesečni intenzivni kurs od 200 sati treninga je u skladu sa standardima Američke joga alijanse. Od 2009. godine samostalno drži časove.
Učila je i usavršavala se na seminarima Šedou joge (Shadow Yoga-www.shadowyoga.com) kod Šandora Remetea i Andreja Rožnova. Pohađala je kurs Aštanga joge koji je u Novom Sadu držao američki učitelj joge Dilan Bernštajn (Dylan Bernstein-www.stillnessinaction.com).
JOGA ZA KIČMU - Psihičko opterećenje, stres, pogrešno držanje tela i loše navike disanja su najčešći uzroci danas vrlo rasprostranjenih tegoba vezanih za kičmu. Joga fizičke vežbe su lagane, ali vrlo dobro deluju na poboljšanje opšteg zdravstvenog stanja vežbača. Postiže se bolja pokretljivost kičmenog stuba i ostalih zglobova. Ojačavaju se mišići trupa (trbušni mišići i mišići leđa) i mišići ruku i nogu. Poboljšava se efikasnost  rada srca i cirkulacija krvi. Fizičke vežbe upotpunjene vežbama disanja i opuštanja blagotvorno deluju na fizičko, psihičko, emotivno i mentalno zdravlje vežbača. 

Čas joge

Na časovima se vežba Hatha joga koja podrazumeva joga položaje (asane), odnosno fizičko vežbanje, i disanje. Stil vežbanja je mešavina dve najuticajnije škole joge u svetu: Ajengar (Iyengar – www.bksiyengar.com) i Aštanga(Ashtanga – www.kpjayi.org). Hatha joga je namenjena širem krugu ljudi koji jogu vežbaju prvenstveno zbog poboljšanja fizičkog stanja organizma. Kursevi joge nisu stepenovani tako da polaznik može da se uključi u pohađanje časova tokom cele godine. Časovi su tematski koncipirani i svaki čas je drugačiji. Na jednom času su dominantne vežbe za ramena, na sledećem su vežbe za kukove, poseban čas su takozvane stojeće asane koje najviše angažuju noge, zatim čas na kome se rade obrnute asane, čas sa asanama kod kojih je dominantno savijanje ka napred ili savijanje ka nazad itd.

Čas traje 90 minuta.

 

Preporučite drugima ...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on PinterestShare on TumblrEmail this to someone

Leave a Reply