Gordana Perkučin

Preporučite drugima ...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on PinterestShare on TumblrEmail this to someone
Ashtanga yoga utorkom i četvrtkom
Letnji raspored 18:30-20:00h
instruktor Gordana Perkučin
Informacije i  prijave na tel. 063-568605
Gordana Perkučin, oduvek zainteresovana za fizičke aktivnosti, u mladosti se bavila stonim tenisom. Krunisala je svoju sportsku karijeru bronzanom medaljom na Olimpijskim igrama u Seoul-u 1980. Životni put je vodi u Italiju gde se sreće i zaljubljuje u Ashtanga jogu. Sa vežbanjem počinje 2006 godine, a osposobljava se za Instruktora joge u Milanu 2012. godine. U Milanu vežba sa različitim učiteljima, od toga 2 godine sa Elenom De Martin, autorizovanom učiteljicom II nivoa. Vraća se u Novi Sad 2016 i priključuje se skoli Ashtanga Joge u Beogradu, gde odlazi više puta nedeljno na vežbanje sa Vairagya Rankom Stoiljković, autorizovanim učiteljem Ashtanga joge II nivoa. Kao što je u tradiciji Aštanga joge zauvek želi ostati prvenstveno vežbač i učenik. Učestvovala je na mnogobrojnim seminarima sa izuzetnim učiteljima Ashtanga joge kao što su Eddie Stern, David Swenson, Gabriele Severini, Kristina Karitinou. Sa podučavanjem počinje u Milanu 2013. Nakon povratka u Novi Sad, radi usavršavanja pohadja predavanja Dragana Lončara u Vidya Joga školi i završava  kurs za osposobljavanje kadrova u sportu na Visokoj školi za sport i turizam “TIMS” u Novom Sadu.
17:30-18:30h i 18:45-19:45h vođeni čas
17:30-20:00h Mysore čas

Ashtanga (aštanga) joga se zasniva na vežbanju asana (joga položaji) koje su dinamično povezane vinyasom (sinhronizacija daha i pokreta).

Vežbanje nas uči ujedinjenju joga položaja (asana), tehnike disanja (ujjay pranayama), energetskih zatvaranja (bandha) i tačaka usmeravanja pogleda (drishti). Rezultat je poboljšanje cirkulacije, držanja, snage i fleksibilnosti tela, kontrola čula, umirenje uma, produbljenje samosvesti.
Namenjena je svim osobama koje su spremne da istrajnim radom pospeše psiho-fizičku stabilnost i sigurnost.

Vođeni čas je namenjen vežbačima koji ne poznaju sekvencu asana. Na vođenom času se asane objašnjavaju i demonstriraju. Dolazak tačno na vreme.

Mysore čas je za sve vežbače koji poznaju sekvencu asana Ashtanga joge. Vežbači dolaze u različita vremena u toku Mysore časa, najkasnije sat vremena pre kraja termina kako bi imali dovoljno vremena da završe sa vežbanjem do kraja termina. Na Mysore času vežbačima se pomaže u zauzimanju asana i namešta u asanama kada je to potrebno.
Preporučite drugima ...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on PinterestShare on TumblrEmail this to someone