Virabhadrasana I – Poza ratnika I

Preporučite drugima ...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on PinterestShare on TumblrEmail this to someone
  • Petak 19.04./subota 20.04. seminar Reiki II stepen predava? Margarita Milenkovi?
  • Subota 20.04. u 17:00h seminar Škola mudrosti predava? Mateja Tomši? Akengen
  • Petak 26.04.2013. u 19:00h promotivni ?as HATHA JOGA instruktor Amila Luki? ULAZ SLOBODAN!!!

Virabhadrasana  možda je malo ?udno da se poza u jogi povezuje sa ratnikom, drug
ali samo na prvi pogled Ime ove asane upu?uje na “spiritualnog ratnika” što je cilj i ideal svakog vežba?a joge  koji treba da se hrabro bori s univerzalnim neprijateljem – neznanjem (avidya) koje je izvor svih patnji na ovom svetu. Postoje tri varijante Virabhadrasane ili Poze ratnika, a to su Virabhadrasana I, II i III.

Virabhadrasana I – Poza ratnika I

IMG_7138Anatomski fokus: sko?ni zglobovi, butine, prepone, stomak, grudni koš, plu?a, ramena, vrat
Terapeutske aplikacije: išijas
Dobrobiti: isteže miši?e grudnog koša, ramena, vrata, stomaka i prepona; ja?a miši?e ramena i ruku, kao i miši?e le?a; ja?a i isteže butine i sko?ne zglobove
Kontraindikacije: povišeni krvni pritisak, problemi sa srcem
Napomena: osobe s bolovima u le?ima ne treba da drže spojene dlanove podignutih ruku, ve? ruke treba da budu paralelne ili ?ak malo šire od ramena; osobe s bolovima u vratu treba glavu da drže u neutralnom položaju, bez gledanja nagore
Modifikacije: ukoliko ne možete da držite na podu petu noge koja je natrag možete ispod pete da stavite savijeno ?ebe
Greške prilikom izvodjenja asane: suviše mali razmak izme?u nogu, previše ili premalo savijena prednja noga (pravilno butina treba da bude paralelna s podom), uko?ena i podignuta ramena, opušten stomak

 

Preporučite drugima ...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on PinterestShare on TumblrEmail this to someone

Leave a Reply