Uthitta hasta padanghustasana – Poza istegnute šake i palca noge

Preporučite drugima ...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on PinterestShare on TumblrEmail this to someone

Uthitta hasta padanghustasana – Poza istegnute šake i palca noge
(utthita na sanskritu = ispružiti, produžiti, hasta na sanskritu = ruka, pada na sanskritu = noga, angustha na sanskritu = palac)

Uthitta hasta padanghustasana spada u balansirajuće stojeće asane. Izvodi se u tri etape: prvo držite nogu ispred sebe, pa sa strane, a u trećoj fazi kada vratite nogu napred pustite palac i stavite ruku na bok pa nekoliko sekundi zadržite podignutu nogu u tom položaju. 
Uthitta hasta padanghustasana A  Uthitta hasta padanghustasana B  Uthitta hasta padanghustasana D

Dobrobiti: jača noge i skočne zglobove; isteže zadnju stranu nogu; poboljšava osećaj ravnoteže
Kontraindikacije: povrede skočnih zglobova i donjeg dela leđa
Modifikacije: ukoliko ne možete da držite nogu podignutu možete je osloniti na naslon od stolice, ali je bitno da stolica bude primaknuta zidu  da se ne bi izmakla ili prevrnula dok je noga oslonjena na nju i kako biste mogli stopalo podignute noge pritisnuti o zid. Ukoliko ne možete da uhvatite palac ispružene podignute noge, možete za to koristiti kaiš.
Greške prilikom izvođenja asane: savijeno koleno noge koja je na podu, savijanje tela ka napred

Preporučite drugima ...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on PinterestShare on TumblrEmail this to someone

Leave a Reply