Poza nagnuta daska ili visoki sklek

Preporučite drugima ...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on PinterestShare on TumblrEmail this to someone

Poza nagnuta daska ili visoki sklek

plankDobrobiti:  jačanje ruku, ručnih zglobova i kičme; tonira mišiće abdomena; stimuliše metabolizam
Kontraindikacije:  sindrom karpalnog tunela; povrede ručnih zglobova i donjeg dela leđa
Napomena: ovu asanu treba oprezno izvoditi zbog moguće povrede ručnih zglobova
Modifikacije: za lakše izvođenje ove asane možete spustiti kolena na pod
Greške prilikom izvođenja asane: spušteni kukovi; podignuta glava i/ili grudni koš u odnosu na liniju tela; ruke na razdaljini manje od širine ramena

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Preporučite drugima ...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on PinterestShare on TumblrEmail this to someone

Leave a Reply