Akarna dhanurasana – Poza luk zategnut do uha

Preporučite drugima ...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on PinterestShare on TumblrEmail this to someone

Asane su stavovi ili položaji tela u jogi i one čine važan element vežbanja joge. Fizičke vežbe u jogi zvane asane predstavljaju nenaporne vežbe koje obezbeđuju nežno istezanje koje pogoduje održavanju vitalnosti zglobova, mišića, ligamenata, tetiva i drugih delova tela. Asane doprinose osnaženom nervnom sistemu, boljoj cirkulaciji, oslobađanju od napetosti i povećanoj pokretljivosti tela.

U toku 2013. godine svake nedelje objavljivaćemo po jednu asanu uz opis asane i spisak dobrobiti, terapeutskih indikacija i kontraindikacija.

Akarna dhanurasana – Poza luk zategnut do uha
(akarna na sanskritu = do uha, dhanur na sanskritu = luk)
Akarna dhanurasana se još naziva i poza strelca jer podseća na strelca sa zategnutim lukom. Zadržavanje u ovoj asani je 20-30 sekundi.Akarna Danurasana 1Akarna Danurasana
Dobrobiti:  isteže noge, leđa i kukove; jača mišiće ruku, nogu i ramena; olakšava reumatske simptome i bolove kod išijasa;
Kontraindikacije: povrede kičme i tetiva nogu; lumbalna discus hernia (uklještenje diska u lumbalnom delu kičme), trudnoća, menstruacija
Napomena: ukoliko ne možete da dohvatite palac ispružene noge možete ruku da stavite na potkolenicu
Preporučite drugima ...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on PinterestShare on TumblrEmail this to someone

Leave a Reply