Anantasana – Poza blaženstva

Preporučite drugima ...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on PinterestShare on TumblrEmail this to someone

Anantasana – Poza blaženstva
(ananta na sanskritu = beskraj, anta na sanskritu =kraj i an na sanskritu =bez)

Anantasana je dobila ime po mitskoj zmiji sa hiljadu glava Ananta-Shesha koja je bogu Višnu bila ležaj za odmaranje na dnu okeana, pa se otuda ova poza naziva još i  Višnu asana. Zadržavanje u ovoj asani je 30-60 sekundi.

Anantasana
Dobrobiti: isteže mišiće zadnje strane noge i bočne mišiće trupa; jača trbušne mišiće; pomaže u terapiji hernije i blagih oblika artritisa
Kontraindikacije: bolovi u vratu i/ili kukovima
Napomena: iako ova poza izgleda kao vrlo laka problem može da bude održavanje balansa prilikom njenog izvođenja, pa se u tom slučaju preporučuje da se peta noge koja je na podu nasloni na zid ili oslanjanje leđa na zid
Modifikacije: ukoliko ne možete rukom da držite palac ispružene noge možete koristiti “joga kaiš”   
 
 
Preporučite drugima ...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on PinterestShare on TumblrEmail this to someone

Leave a Reply